خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نصب ۲۰۰۰ دوربین نظارتی در جاده‌ها طی سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۷۴

وزیر راه و شهرسازی از نصب ۲۰۰۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف در سال آینده در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در دومین روز چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هوشمندسازی یک اقدام ضروری است، تصریح کرد: ۲۰۰۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف در سال آینده در جاده های کشور نصب و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است همچنین آمار برخط ظرفیت جاده ها هم اکنون موجود است که این امر می تواند ضمن شناسایی نقاط بحرانی در مدیریت راهها بسیار موثر باشد.

اسلامی بیان کرد: احداث استراحتگاه‌ها با اولویت ۳۰ کیلومتری شهرها در  محورهای کشور ایجاد می شود در این زمینه فراخوان برای سرمایه گذاران نیز داده شده است.

وزیر راه خاطرنشان کرد: دریافت عوارض در ۲ آزادراه تهران - ساوه و قزوین -رشت تا پایان سال الکترونیکی می شود و پرداخت نقدی در آنها متوقف می شود. همچنین ۵۰۰ کیلومتر از راههای کشور که لاین دوم مسیرهای برونشهری است در نوروز با نصب علایم و خط‌کشی زیر بار ترافیکی می رود.

وی ادامه داد: امسال ۱۳۰۰ کیلومتر راه روستایی اضافه شده است و در آنها به دلیل نوع هندسه مسیر امکان تردد با سرعت بالا در آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز