خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

خبرهای خوب برای سه گروه مشمولان غایب، کسر خدمت فرزندان کارکنان دولت و سربازان متاهل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۴۰

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حقوق سربازان متاهل تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی ۷۰ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت تعیین شد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره کسر خدمت فرزندان کارکنان دولت شاغل در مناطق امنیتی در زمان جنگ گفت: به منظور حسن اجرای مصوبه محاسبه ۵۰ درصد از خدمت کارکنان دولت در مناطق امنیتی در زمان جنگ امروز جلسه‌ای بین اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل و معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج و همچنین مدیر سرباز آن معاونت برگزار شد.

وی ادامه داد: ابهامات درخصوص این افراد بررسی و برطرف شده و مقرر شد که محاسبه کسر خدمت فرزندان کارکنان دولت با معرفی افراد واجد شرایط از سوی وزارتخانه‌ها در اسرع وقت شروع شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حقوق سربازان متاهل تحت پوش کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای این افراد نیز ۷۰ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت تعیین شد و حقوق آنها نزدیک ۹۰۰ هزار تومان در ماه است که به زودی اجرایی می‌شود.

کمالی با اشاره به مشمولان غایب تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تصریح کرد: ضوابط تخفیف ۷۰ درصدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای پرداخت جریمه مشمولان غایب دارای هشت سال غیبت، براساس هماهنگی با دو سازمان فوق اعلام شد.

وی افزود: براین اساس افراد واجد شرایط تا پایان اسفند ۹۷ فرصت دارند تا جهت پرداخت جریمه به صورت نقدی یا قسطی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز