خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

سهم زنان در مدیریت جامعه باید ۷۰ به ۳۰ شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۰۳

نشست صمیمانه بزرگداشت مقام زن با حضور خبرنگاران زن شورای شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت روز زن، زهرا نژادبهرام نشست صمیمانه‌ای با حضور سایر اعضای زن شورا و خبرنگاران زن حاضر در شورا برگزار کرد. در این نشست صمیمانه، محسن هاشمی، زهرا نژادبهرام، الهام فخاری، ناهید خداکرمی، زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین حضور داشتند.

در ابتدای جلسه خبرنگاران زن درباره سهم زنان در مدیریت شهری، حضور زنان روی بیلبوردها و هزینه‌هایی که زنان باید برای حضور در جامعه بپردازند گفت‌وگو کردند.

سپس زهرا نژادبهرام، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام زن و بزرگداشت حضرت فاطمه(س) او را الگویی برای تمام زنان مسلمان دانست.

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران هم درباره مقام زن گفت: زنان علاوه بر مسئولیت خانوادگی در عرصه اجتماعی هم فعالیت می‌‌کنند، نمونه آن را در میان زنان شورا ببنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به تلاش زنان در رسانه‌‌‌ها، خوب است که تلاش‌‌‌های اعضای شورا منعکس شود تا تعداد زنان حاضر در مجلس و شورا و شهرداری بیشتر شود.

رئیس شورای شهر افزود: ثابت شده که زنان مسئولیت‌‌پذیری بیشتری از مردان دارند و حاشیه کمتری در کار دارند دارند، امیدواریم در آینده حتی حضور زنان برعکس حضور مردان باشد و حضور زنان نسبت به مردان در محیط کار ۳۰ به ۷۰ شود. 

هاشمی با ذکر خاطره‌ای از خانواده خودش اضافه کرد: در خانواده ما فائزه و فاطمه اصلا در خانه نیستند و بیشتر ما مردان در خانه هستیم!

وی یادآور شد: در قانونگذاری در شورای شهر، زنان مسلطند و ما هم از همگی ترسی داریم، صحبت‌ها را گوش می‌دهیم و عمل می‌کنیم!

در پایان سایر اعضای شورای شهر تهران به ذکر نکاتی پرداختند. زهرا صدراعظم نوری یکی از این اعضا بود وی درباره دقت و پیگیری خبرنگاران زن توضیح داد و آنها را دقیق‌تر از مردان دانست.

در پایان اعضای زن شورا با خبرنگاران عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز