خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

FATF به موضوعی برای دوقطبی‌سازی در کشور تبدیل شده است/ طیف مخالف همه توان لجستیکی خود را به میدان آورده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۵۳

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و رئیس شورای شهر تهران گفت: دوقطبی‌سازی، تکنیک شناخته شده‌ای است که عموما از سوی مخالفان و منتقدان دولت برای مسائل کلان کشور مانند برجام، روابط خارجی و مانند آن، به کار گرفته می شود. FATFمثال ملموسی از تجارب این بخش از مخالفان دولت برای دوقطبی‌سازی جامعه است.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: موضوع FATF توسط برخی منتقدان، در فضایی دوقطبی بررسی می‌شود، اما امیدواریم که مجمع تشخیص مصلحت در فضایی کارشناسی و بدون تاثیرپذیری از این فضای دوقطبی،‌ مسئله FATF را بررسی کند.

وی ادامه داد: دوقطبی‌سازی، تکنیک شناخته شده‌ای است که عموما از سوی مخالفان و منتقدان دولت برای مسائل کلان کشور مانند برجام، روابط خارجی و امثال آن، به کار گرفته می‌شود. FATF مثال ملموسی از تجارب این بخش از مخالفان دولت برای دوقطبی‌سازی جامعه است، اگر تا دیروز جامعه به دو دسته موافق و مخالف برجام تقسیم می‌شد، حالا بهانه دیگری برای چندپارگی پدیدار شده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: واقعیت این است از دو سال پیش که نخستین تلاش‌های دولت برای تصویب الزامات خروج ایران از فهرست سیاه FATF آغاز شد، جامعه هم به دو دسته موافقان و مخالفان تبدیل شد.  طیف مخالف همه توان لجستیکی خود را به میدان آورد تا جلوی تصویب این لوایح در مجلس و در نهایت تصویب و تایید آن را بگیرد. تجمع مقابل مجلس و خائن خواندن مجلسی که به این لوایح رای داده از حربه‌های این گروه از مخالفان بود، آنها معتقدند که تصویب این لوایح، همچون برجام، به معنای وادادگی در برابر غرب و پذیرش استانداردهای آنان است و جز هزینه، فایده دیگری برای کشور ندارد.

هاشمی گفت: متاسفانه موضوع FATF، تبدیل به موضوعی برای دوقطبی‌سازی در کشور شده است. طرفین بدون اینکه توجه ویژه‌ای به ابعاد این بحث‌ها داشته باشند، متاسفانه فقط مخالف‌خوانی و موافق‌خوانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز