خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی خانواده‌ها برای تعلیم و تربیت فرزاندانشان به آموزش و پرورش اعتماد ندارند/با ارتقای کیفیت مشکل را برطرف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۲۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی خانواده‌ها اعتماد لازم به آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت فرزاندانشان را ندارند.

سید محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره هشدار دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر وجود والدینی که تحصیل فرزندانشان در خانه را به مدرسه ترجیح می‌دهند، گفت: گستردگی این مسئله بسیار کم است، اما یک بخش آن به این برمی‌گردد که بعضی از خانواده‌ها اعتماد لازم را به آموزش و پرورش جهت تعلیم و تربیت به فرزندان‌شان را ندارند، از این رو ما باید برای حل این مساله و ایجاد اعتماد در میان خانواده‌ها تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خانواده‌ها در این زمینه مقصر نیستند، گفت: ما باید اشکالات‌مان را برطرف کنیم تا خانواده‌هایی که به این تشخیص رسیده‌اند، تشخیص‌شان را برطرف کنند.

 بطحایی با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها سطح کیفی و آموزشی مدارس را مطلوب نمی‌دانند، گفت: بنا به دلایل مختلف برخی از خانواده‌ها فکر می‌کنند که محیط و کیفیت مدرسه برای تعلیم و تربیت فرزندان‌شان مطلوب نیست، اما ما امیدواریم بتوانیم با ارتقای کیفیت این مشکل را برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان به نقش اطلاع‌رسانی و روشنگری در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی در این زمینه می‌تواند خیلی موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز