خبرگزاری کار ایران

بطحایی در جمع خبرنگاران خبر داد:

اجرای طرح ملی بازی و یادگیری در ۱۰ ا ستان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۵۳

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران به اهمیت بازی و یادگیری در مدارس اشاره کرد و گفت: اگر این طرح راهبری نامناسبی داشته باشد، اهداف آن به ضد خودش تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش پس از برنامه افتتاحیه پروژه ملی بازی و یادگیری در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که دانش آموزان و معلمان با ثمرات طرح ملی بازی و یادگیری آشنا شدند آن را مطالبه می کنند، اما لازم از است که فضای آموزشی مناسب این کار فراهم شود.

بطحایی افزود: از طرف دیگر نیروی انسانی باید در این زمینه آموزش لازم را  دیده باشد، چرا که اگر این طرح راهبری نامناسبی داشته باشد اهداف آن به ضد خودش تبدیل می‌شود و امکان دارد که دانش آموزان از  بازی هم متنفر شوند.

وی اشاره کرد: در این طرح ملی تولیدکنندگان اسباب بازی آموزشی مورد توجه قرار دارند. علاوه بر تولیدکنندگان که یکی از ظرفیت های خوب تولید محسوب می شوند،  صاحب نظران هم مورد توجه هستند. همچنین در این زمینه بخش عمده  آموزش‌ها حضوری است اما ما می‌توانیم از  ظرفیت  آموزش از راه دور برای آموزش معلمان استفاده کنیم که در آخر نیز به آنها  گواهینامه داده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اجرایی شدن طرح ملی بازی و یادگیری در استان‌های دیگر گفت: طرح  ملی بازی و یادگیری  در ۱۰ استان اجرا شده و امیدوارم برای سال آینده در مدارس گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز