خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل و مجریان مترو انجام شد؛

بازدید از روند ساخت بدنه‌ها و مونتاژ نخستین رام پروژه ۷۰ دستگاه واگن

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۴۸

ساخت بدنه آلومینیومی و رنگ‌آمیزی اولین رام پروژه ۷۰ دستگاه واگن ترخیص شده از گمرک شهید رجایی بندر عباس به اتمام رسیده و مونتاژ آن آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، علی امام به همراه مجریان و مدیران فنی و مهندسی این شرکت از شرکت واگن‌‌‌سازی تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تکمیل و مونتاژ نخستین رام واگن‌‌های ترخیص شده قرار گرفت.

در این جلسه، علی امام با اشاره به ترخیص ۷۰ دستگاه واگن مترو گفت: تاکنون ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مربوط به این ۷۰ دستگاه از بندر شهید رجایی بندرعباس ترخیص و در اختیار شرکت واگن‌‌سازی قرار گرفته است و امیدواریم مابقی قطعات نیز هرچه سریع‌تر ترخیص و عملیات ساخت و مونتاژ واگن‌‌‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به تکمیل ساخت بدنه و رنگ‌‌‌آمیزی رام نخست پروژه ۷۰ دستگاه واگن، امیدواریم با آغاز مونتاژ این بخش از قطارها، شاهد ورود اولین قطار آماده شده به شبکه متروی تهران در نوروز سال ۹۸ باشیم.

در این جلسه که با حضور مجتبی گلشنی، مدیرعامل شرکت واگن‌‌‌سازی تهران در محل این شرکت برگزار شد، تاکید شد اقدامات لازم برای ترخیص ۱۵ درصد تجهیزات باقی مانده نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز