خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

جمع زیادی از مردم در طرح زوج و فرد به ناحق جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۷۶

سردار رحیمی درخصوص سخنان معاون شهردار تهران مبنی بر عدم اعمال جریمه مردم در طرح زوج و فرد طی 9 ماه اول سال، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران مبنی بر اینکه پلیس در ۹ ماهه امسال هیچ کدام از خودروهایی را که به صورت غیرقانونی وارد محدوده زوج و فرد شده‌اند جریمه نکرده است، گفت: ما از ابتدا در بحث طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد با یک سری از مشکلات در خصوص زیرساخت‌ها و نرم افزارها مواجه بودیم و آن را مطرح کرده بودیم. از همین رو یکسری اقدامات را انجام ندادیم.

وی ادامه داد: پوشه‌ای بزرگ از اشتباهاتی که در خصوص این سامانه وجود داشت به طور مفصل تهیه کردیم و به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ارائه کردیم تا ایرادها برطرف شود و مردم به ناحق جریمه نشوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه وقتی این اطلاعات برای پلیس ارسال می‌شد مشاهده کردیم جمع زیادی از مردم به ناحق جریمه شده بودند، تصریح کرد: این جریمه‌های به ناحق منطقی نبود و تا زمانی که این زیرساخت درست نشد ما نمی‌توانستیم مردم را بی دلیل اعمال قانون کنیم و نمی توانستیم پاسخ مردم را در این خصوص بدهیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: افرادی که تخلف کرده‌اند جریمه شده‌اند اما یک سری از افراد نیز به دلیل نقصی که در زیر ساخت‌ها وجود داشت جریمه نشده‌اند. همانطور که می‌دانید افسر پلیس طبق قانون باید بر اطلاعات که از طریق نرم افزار ارسال می‌شود نظارت و سپس اعمال قانون کنند. حدود 70 نفر در پلیس وظیفه این کار را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز