خبرگزاری کار ایران

سید محمد بطحایی خبر داد:

فراخوانده شدن ۱۲۰۰ دانش‌آموز مناطق زلزله‌زده به تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۳۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۲۰۰ دانش آموز مناطق زلزله زده را به تهران فراخواندیم تا در رقابت دانشگاه از دیگر دانش آموزان عقب نمانند.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحائی دوشنبه شب در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: جهادگران واقعی معلمان هستند که همچنان با اخلاق حرفه ای، کار خود را انجام می دهند.

‌وی خاطرنشان کرد: مدیران سخت کوش ما در مدارس برغم کمبود امکانات نگاهشان به سمت کیفیت تعلیم و تربیت مطابق سند تحول است. به دور از تعاریف آکادمیک مدیریت جهادی، همکاران من به صورت عملی کار جهادی انجام می دهند.  کار همکاران من صرفاً آموزش علم و دانش نیست و همه می دانیم با شروع سال تحصیلی امید در جامعه شکل می گیرد و با تردد دانش آموزان این اتفاق می افتد.

بطحایی مدرسه را محلی برای تمرین زندگی دانست و گفت: در کمتر از یک‌سال با همت خیرین مدرسه ساز ۸۰ مدرسه را در مناطق زلزله زده که آسیب جدی دیده بود بازسازی کرده و در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش این را برای خود وظیفه و رسالت می دانیم تا روحیه مدیریت جهادی را در نسل کودک و نوجوان ایجاد کنیم و شجره ای که رهبری فرمودند برای مدل مدیریتی کشورما نیاز است با گنجاندن در برنامه های آموزشی در نسل کودک و نوجوان، محقق شود. ۱۲۰۰ دانش آموز زلزله زده را به تهران فراخواندیم تا در رقابت دانشگاه از دیگر دانش آموزان عقب نمانند.

وی اعلام کرد: در دوره پیش دبستانی نرخ رشد ما از ۲۰ درصد به بیش از ۹۰ درصد رسیده و نرخ برابری دست یابی فرصت آموزشی بین دانش آموزان دختر و پسر ما تقریباً برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز