خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

ممنوعیت شش گروه در آموزش و پرورش برای تألیف و توزیع کتب کمک درسی

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۲۸

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هیچ‌یک از دستاندرکاران آموزش و پرورش مجاز به مشارکت یا همکاری در هیچ کدام از فرآیندهای تصنیف، تألیف، گردآوری، بازاریابی، توزیع، ساماندهی و فروش کتاب‌های کمک درسی، تقویتی، حل‌المسائل و غیره نیستند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی در توئیتر خود نوشت: باید بپذیریم که وزارت آموزش و پرورش هم در گسترش بی‌رویه موسسات به اصطلاح کمک درسی و وضع فعلی مقصر است؛ برای اضطراب زدایی از مدرسه و دانش‌‌آموزان اقدامات زیر را در حوزه داخلی انجام دادیم.

وی ادامه داد: برگزاری آزمون در دوره ابتدایی در مدارس غیردولتی و دولتی و ورود و تبلیغ هرگونه کتاب کمک درسی در مدارس ممنوع شده است.

این عضو دولت تدبیر و امید اضافه کرد: هیچ‌یک از دست‌اندرکاران آموزش و پرورش مطابق بخشنامه زیر مجاز به اقدام، مشارکت و یا همکاری در هیچ کدام از فرآیندهای تصنیف، تألیف، گردآوری، بازاریابی، توزیع، ساماندهی و فروش کتاب‌های کمک درسی، تقویتی، حل‌المسائل و غیره نیستند.

بطحایی افزود: هیچ مجوزی برای همکاری با این مؤسسات حتی اجاره فضای آموزشی در ایام تعطیل هم صادر نخواهد شد؛ اگر میخواهیم از وضع فعلی عبور کنیم و فضای مدرسه را با نشاط و روح فرزندان‌مان را از اضطراب خالی کنیم، مسیری جز این نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز