خبرگزاری کار ایران

قهر خلیل‌آبادی در جلسه علنی شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۱۲

در جلسه امروز شورای شهر تهران و حین بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران، حسن خلیل‌آبادی در اعتراض به نبود نام شهر ری در عنوان و ماده یک این لایحه، قصد داشت جلسه را ترک کند که اعضا از این کار جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل‌آبادی در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران گفت: در زمان قالیباف و احمدی‌نژاد جنگ حیدری -صفدری راه انداختند و موضوع مستقل شدن شهر ری را تحت‌الشعاع قرار دادند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هر شهر و روستا با ۲۰ خانوار می‌تواند شورا داشته باشد، ولی شهر ری با ۸ هزار سال سابقه شورا ندارد. نباید مثل عهد قاجار که اسم زن ها را نمی‌آوردند، هویت شهر ری را فراموش کنیم و اسمشان را نیاوریم. به دنبال هویت محلات هستیم، ولی شهر ری را نادیده گرفته ایم.

پس از سخنان خلیل آبادی، رئیس شورای شهر تهران گفت: شما باید پیشنهاد خود را برای اضافه کردن نام شهر ری در ماده یک لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران پیشنهاد می‌دادید و رأی‌گیری انجام می شد، اما این اقدام از سوی شما انجام نشده است.

محسن هاشمی ادامه داد: یک سیاستمدار حرفه‌ای هیچ وقت قهر نمی‌کند. وی تاکید کرد: در جلسه هم اندیشی انتقاد شما را مطرح خواهیم کرد.

در ادامه خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران نیز گفت: همانطور که می دانید من خیلی اهل حرف زدن نیستم و بارها به خود شما در این خصوص نامه داده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز