خبرگزاری کار ایران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:

تاکسیرانان پایتخت مراقب تبلیغات مجازی خدمات رفاهی باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۱۷

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، اعلام کرد که فعالیت‌های متفرقه ارائه خدمات مالی و رفاهی در فضای مجازی، هیچ گونه ارتباطی با این سازمان ندارد و هر گونه ادعای کسب مجوز فاقد وجاهت است.

به گزارش ایلنا، سازمان تاکسیرانی در اطلاعیه‌‌‌ای آورده است: به اطلاع کلیه تاکسیرانان خدوم شهر تهران می‌رساند بر اساس اخبار واصله مبنی بر فعالیت برخی از مجموعه‌های متفرقه خدمات مالی و رفاهی در سطح شهر و صدور اطلاعیه‌هایی برای ارائه این خدمات به تاکسیرانان در فضای مجازی، اعلام می‌دارد اینگونه فعالیت‌ها ارتباطی با این سازمان نداشته و هر گونه ادعای ارتباط یا کسب مجوز از سازمان تاکسیرانی در خصوص اینگونه فعالیت‌ها فاقد وجاهت است.

در این اطلاعیه آمده است: اگرچه حمایت از توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی برای ارایه خدمات رفاهی به تاکسیرانان شهر تهران از سیاست‌های سازمان تاکسیرانی است اما با توجه به سابقه بروز برخی سوءاستفاده‌ها از اعتماد تاکسیرانان، توصیه می‌شود تاکسیرانان در مواجه با چنین اطلاعیه‌هایی تحقیقات کافی را داشته باشند تا از بروز هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، تاکید کرده است که کلیه فعالیت‌های رفاهی رسمی سازمان تاکسیرانی در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران به آدرس http://taxiclub.tehran.ir اطلاع‌رسانی می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز