خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی خبر داد:

توزیع بیش از ۳۴ هزارحلقه لاستیک به نرخ دولتی میان تاکسیرانان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۶۸

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است.

به گزارش ایلنا، مرادعلی امین‌‌‌وند، مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر گفت: کمتر از دو ماه از اولین تاریخ توزیع لاستیک به نرخ دولتی ویژه تاکسیرانان تهرانی می‌‌‌گذرد و در همین مدت کوتاه بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان متقاضی توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است که با استقبال گسترده تاکسیرانان مواجه شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی افزود: این روند همچنان ادامه دارد و تاکسیرانانی که تاکنون اقدامی برای دریافت لاستیک به نرخ دولتی نکرده‌‌‌اند می‌‌‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی: http://taxi.tehran.ir قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی، کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت کند.

ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز