خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مترو:

مشکلی درخصوص جابه‌جایی مسافران در ایستگاه جوادیه وجود ندارد/ موارد پیش‌آمده به‌زودی رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۵۵

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) تاکید کرد: در حال حاضر بهره‌برداری و مسافرگیری در ایستگاه متروی جوادیه با مانعی مواجه نیست.

به گزارش ایلنا، علی امام با بیان این مطلب که ساخت و بهره‌برداری از ایستگاه مترو جوادیه مربوط به فروردین سال ۹۳ است، گفت: در حال حاضر مشکلی درخصوص جا‌به‌جایی مسافران در این ایستگاه گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه سازه‌های مترو هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: نشست به‌وجود آمده مربوط به فضای اطراف ایستگاه است و احتمالا مساله به‌وجودآمده می‌تواند ناشی از چند علت باشد.

مدرعامل مترو ادامه داد: عدم هماهنگی جهت کاربری محوطه بالای ایستگاه در سطح زمین و تبدیل آن به فضای سبز، احداث سرویس بهداشتی در بالای تونل توسط شهرداری منطقه و تسریع در پر کردن خاک اطراف و بالای ایستگاه به منظور بهره‌برداری و همچنین احتمال عدم به تراکم رسیدن خاک از سوی  پیمانکار، می‌تواند از جمله دلایل این موضوع باشد که در حال حاضر در دست بررسی است.

امام افزود: این مسئله هفته گذشته در دستورکار این شرکت قرار گرفت و پس از بازدید از محل، مقرر شد به زودی با نظر مشاور و پس از مشخص شدن علل دقیق این نشست، موارد پیش‌آمده رفع شود.

امام اضافه کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی جهت بهره‌برداری از مترو خط مزبور و مسافرگیری در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز