خبرگزاری کار ایران

شیخ در دیدار با مدیرعامل مترو:

عملکرد متروی تهران نسبت به سایر ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است/ همچنان شاهد افزایش حجم بنزین و گازوییل در پایتخت هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۵۳

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به تاکیدات رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش سرعت توسعه خطوط مترو، گفت: امیدواریم با حمایت‌های رییس و اعضای شورای شهر تهران شاهد افزایش اختصاص بودجه در این بخش باشیم تا خطوط مترو باسرعت بالایی تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شیخ، امروز در دیدار با علی امام، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به متمایز بودن مجموعه پردیس متروی تهران از دیگر بخش‌های مدیریت شهری گفت: چنین فضای فیزیکی مناسب منجر به حفظ تعلق خاطر سازمانی پرسنل و نشاط آنان می‌‌شود.

وی با تاکید به انجام اقدامات و فعالیت‌های بزرگ و ارزشمند در توسعه متروی تهران اظهار داشت: امیدواریم به همت دست‌‌‌اندرکاران مترو مشکلات اصلی شهروندان در زمینه ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.

معاون توسعه منابع انسانی به ضرورت تحقق ۳۰ درصدی افزایش جابه‌‌‌‌جایی شهروندان از مترو اشاره و با بیان این مطلب که این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد، اظهار داشت: اگر سایر بخش‌ها و ارگان‌ها در توسعه مترو همکاری‌های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط بودیم.

به گفته شیخ، عملکرد متروی تهران نه‌ تنها نسبت به عملکرد سایر بخش‌های شهرداری تهران بلکه نسبت به سایر نهادها و ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کنترل آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل با موتورسیکلت هیچ توفیقی به دست نیاوردیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷ سال در خصوص برقی و هیبریدی کردن خودروها و موتورهای سیکلت صحبت شده اما توفیق ما در این زمینه قابل قبول نبوده و متاسفانه همچنان شاهد افزایش حجم بنزین و گازوییل در پایتخت هستیم.

وی با اشاره به ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی با اولویت مترو، ابراز داشت: شرکت مترو توانسته در جهت ماموریت‌های بنیادین و اصیل خود گام‌های اساسی بردارد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر صنعت ساخت مترو بومی شده است، بیان کرد: مترو تهران امروز قابل مقایسه با متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهرهای دنیا است.

وی به کنترل ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تاخیر در مسافرگیری اشاره کرد و یادآور شد: در کنار این مسایل؛ ایمنی خطوط و سیستم‌های تهویه هوای نیز بسیار حایز اهمیت است. امیدوارم با حل چنین مسایل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید توانمندترین و تخصصی‌‌‌ترین نیروها در شرکت متروی تهران مشغول فعالیت داشته باشند، عنوان کرد: توسعه منابع انسانی بخشی از مدیریت منابع انسانی به شمار می‌‌آید که این امر با توسعه کارمندان هر سازمان و شرکتی سر و کار دارد. 

شیخ توسعه سرمایه‌های انسانی را موضوع استراتژیک دانست و گفت: توسعه‌ منابع انسانی برای هر سازمانی که می‌خواهد پویا باشد امری حیاتی محسوب می‌‌شود بنابراین باید قابلیت‌های افراد را شناسایی کرده و آن را پرورش داد و هدف ما در توسعه‌ منابع انسانی، ایجاد چنین محیطی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز