خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ میلیارد طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۸۵

رئیس پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای توسط عوامل انتظامی این پلیس خبر داد و گفت: متهم بیش از ۳۰۰ شاکی دارد و بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور عنوان کرد: متهم برای صدور ویزا، از مال باختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را نیز اخذ می کرد به طوری که از محل اختفای این فرد ۱۵۰ گذرنامه کشف شد.

سردار مهری یادآور شد: این فرد ۳۰۰ شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی در توصیه و هشدار به شهروندان خاطر نشان کرد: چنانچه کسی خواهان مسافرت به خارج از کشور است باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان عزیز حتما به شرکت های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق عنوان کرد: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز