خبرگزاری کار ایران

تعقیب و گریز پلیس با سوداگران مرگ

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۶۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از کشف نزدیک به ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در تعقیب و گریز مأمورین این پلیس با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۰۵:۰۰ چهارشنبه مورخه ۱۴ آذرماه مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در محدوده بهشت زهرا به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر به راننده پژو ۴۰۵ دستور ایست داده اما راننده ۴۰۵ با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده و به سمت اتوبان تهران – قم متواری می شود.

وی ادامه داد: با آغاز تعقیب و گریز، مأمورین با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده پژو ۴۰۵ دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مأمورین جهت متوقف کردن پژو ۴۰۵ و با رعایت قانون بکارگیری سلاح چندین نوبت اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در ادامه یک خودرو سواری تیگو به مأمورین نزدیک شده تا مانع از ادامه تعقیب خودرو ۴۰۵ توسط واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر شود که در این زمان با اقدام سریع مأمورین، لاستیک‌های خودرو تیگو مورد هدف قرار گرفته و این خودرو در محدوده اتوبان به ناچار متوقف می شود.

بخشنده خاطرنشان کرد: واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه تعقیب و گریز با خودرو پژو ۴۰۵، لاستیک های عقب این خودرو را نیز با شلیک گلوله مورد هدف قرار دادند که راننده پژو ۴۰۵ با توجه به سرعت زیاد خودرو و عدم توانایی در کنترل خودرو با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرده و متوقف می شود.

وی با اشاره به دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو ۴۰۵ با شلیک مأمورین عنوان داشت: مأمورین گشت پلیس مبارزه با موادمخدر پس از دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو ۴۰۵ ، در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ موفق به کشف ۲۸ کیلوگرم حشیشو ۲۰ کیلوگرم تریاک شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز