خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

کشف مواد مخدر در قالب بسته‌های چایی و پسته/ گل کیلویی ۱۶ میلیون تومان شده‌است

کد خبر : ۶۸۱۰۰۶

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری باندی که قصد ارسال مواد مخدر از طریق پست به اروپا و امریکا را داشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، رییس پلیس مواد مخدر تهران گفت: این افراد با کاری حرفه‌ای مواد را داخل چسب پنج سانتی قرار داده و با استفاده از آب‌رنگ چسب را به صورت مغز پسته رنگ می‌کردند.

سرهنگ بخشنده افزود: این افراد با همکاری پست تهران دستگیر شدند. از این باند دونفره ۳ کیلو مواد مخدر در قالب بسته چایی و یک و نیم کیلو جاساز در قالب پسته کشف و ضبط شدند.

سرهنگ محمد بخشده با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعته گذشته ۲۳۰ کیلو مواد مخدر در تهران کشف و ضبط شده، گفت: در این عملیات ۱۶۰ خرده فروش مواد مخدر، ۳ باند، ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مرحله از عملیات طرح رعد شانزده ۵۰۰ معتاد متحاهر جمع آوری شدند.

به گفته بخشنده از ابتدای امسال ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.وی در خصوص برخورد با فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی گفت: ۸ شبکه متلاشی و ۴۴ نفر قاچاقچی دستگیر و ۴۰‌ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خصوص مبارزه به خرده فروشان مواد مخدر اطراف مراکز آموزشی اظهار داشت: با پایش ۷۰ نقطه آلوده در ۲۰ روز کاری مهرماه ۷۵۵ نفر معتاد متجاهر تا شعاع ۱۰۰۰ متری این مراکز جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: ۴۸۸ نفر خرده فروش دستگیر و ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

بخشنده با بیان اینکه قیمت مواد مخدر افزایش پیدا کرده است، گفت: قیمت یک‌کیلو تریاک ۴ میلیون تومان شده و معتادان به سمت مصرف گل روی آوردند، البته قیمت یک کیلو گرم گل ۱۶ میلیون تومان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز