خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور استاندار جدید اصفهان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۲۰

با حضور ذوالفقاری معاون وزیر کشور و طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، عباس رضایی استاندار جدید اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان، با اشاره به نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب در حوزه های مختلف گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته و از تمام ظرفیت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند تا با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه دشمن تمام جوانب اقتصادی، امنیتی و فرهنگی کشور را مورد هجمه قرار داده است، ادامه داد: آن‌ها برای اینکه مردم را در داخل ایران ناراضی کنند و امنیت ایران را مورد هدف قرار دهند، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و مسئولان باید توجه کنند که مردم پایه اصلی در دفع و خنثی کردن تهدیدات بوده اند و مردم باید محور اصلی و مورد توجه مدیران ومسئولان باشند.

ذوالفقاری با بیان اینکه اگر به آسیب های داخلی و مشکلات مردم توجه نشود دچار غفلت و غافلگیری راهبردی خواهیم شد، تأکید کرد: یکی از پایه های اصلی خنثی کننده توطئه ها، پشتوانه مردم است و اگر توجه کافی صورت نگیرد عنصر تحکیم و ثبات تبدیل به عنصر تخریب و تزلزل خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه مسئله اصلی در مورد مردم رضایتمندی است و مخرج مشترک همه ی ضعف ها نارضایتی خواهد بود، افزود: رضایت مردم در بستر وحدت، هماهنگی و انسجام، است که مردم باید آن را در عمل مشاهده کنند، اگر در هدف و آرمان یکی نباشیم دچار مشکل می‌شویم و تحقق این اهداف در پیروی از رهبر معظم انقلاب و ولایت امر است.

دبیر شورای امنیت کشور مدیریت عالمانه و جهادی، کارآمدی مقامات اداری کشور، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، دست پاکی و مبارزه با زمینه ها و مصادیق فساد را از ضروریات برشمرد و اظهار کرد: مبارزه با فساد تنها مبارزه اطلاعاتی، انتظامی و قضایی نیست و باید حواسمان به زمینه‌های فساد باشد، مدیریت باید به گونه‌ای باشد که کسی از راه خارج نشود.

وی قانون مداری همراه با اخلاق مداری و شایسته سالاری و میدان ندادن به مدیران و افراد منفعل را زمینه ساز رضایت مردم خواند و گفت: پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مسأله اساسی جامعه است و در این میان بروکراسی های زائد می تواند هم باعث ایجاد نارضایتی در مردم شود و هم فسادزا خواهد بود، بنابراین صداقت می‌تواند منشأ همه توفیقات در حوزه مدیریتی باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه به جایگاه استانداران اشاره کرد و تصریح نمود: به گفته رهبر معظم انقلاب استانداران رؤسای جمهور و مظهر اقتدار نظام و ملجا و مأمن مردم در استان‌ها هستند .

وی افزود: استانداران با مسئولیت مستقیم در حدود ۳۵ شورا و ستاد و بیش از ۸۰ کارگروه؛ کمیته که توسط معاونین اداره می شود، نقش مهمی را در اداره استان بر عهده دارند و به عبارت دیگر تمامی امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان‌ها باید در استانداری ساماندهی و جهت‌دهی شوند.

ذوالفقاری با بیان اینکه گرچه اختیارات زیادی به استانداران واگذار شده ولی بطور اساسی تمرکز زدایی در کشور صورت نگرفته است، افزود: استانداران برای پیشبرد امور نیازمند همکاری و حمایت بزرگان استان می باشند که انتظار می رود تمام توان استان صرف رفع مشکلات، پیشرفت و در نتیجه رضایتمندی مردم شود و استانداران گرفتار حاشیه ها نشوند.

دبیر شورای امنیت کشور ضمن تقدیر از اقدامات دکتر مهرعلیزاده، اظهارداشت: ایشان انصافاً با انرژی، پرتحرک و با همه توان خود کار می‌کرد و پیشینه استاندار جدید اصفهان نیز پیشینه خوبی است و جمیع تجارب را داراست و امیدوارم که در این سمت موفق باشند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به همراه طالبی رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور، استانداران جدید و سابق اصفهان و دیگر مسئولان استانی با حضور در گلستان شهدا و مزار مطهر شهیدان کاظمی و خرازی و مرحوم استاد پرورش و مرحوم آیت الله طاهری ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز