خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

کم مانده بود نیروهای حامل اجساد به دره پرت شوند/ امکان ادامه عملیات جست‌وجو وجود ندارد/ ادامه عملیات بعد از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۶۸

استاندار اصفهان گفت:ممکن بود عزیزانی که در کوله‌پشتی خود قطعاتی از پیکرها را حمل می‌کنند به پایین پرتاب شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن مهرعلیزاده درباره آخرین اقدامات در خصوص انتقال اجساد هواپیمای آسمان گفت: حدود نیم ساعت پیش با گروهی که بالای کوه قرار دارند صحبت کردم، در ارتفاعات شرایط بسیار بدی وجود دارد که امکان انتقال را سخت می‌کند،‌ حتی ممکن بود عزیزانی که در کوله‌پشتی خود قطعاتی از پیکرها را حمل می‌کنند به پایین پرتاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط بد آب و هوایی امکان پرواز بالگرد به آن منطقه نیست اما بالگردها در منطقه در حال پرواز هستند.

استاندار اصفهان ادامه داد: تصمیم گرفتیم به روش‌های دیگر اجساد را منتقل کنیم؛ مثلا به این صورت که با برانکارد انتقال پیدا کنند که به دلیل شیب ۷۰ یا ۸۰ درجه این امکان وجود نداشت، بنابراین تصمیم گرفتیم که قطعاتی از پیکر جانباختگان با کوله‌پشتی حمل شود.

وی افزود: شاید حدود یک الی دو ساعت دیگر تکاورانی که اجساد را در کوله پشتی‌های خود حمل می‌کنند به کمپ‌هایی که در پائین زده‌ایم، برسند.

مهرعلیزاده درباره ادامه عملیات امداد و نجات و گفت: برای امروز امکان عملیات امداد و نجات به دلیل شرایط بد جوی نیست فردا و روز جمعه هم همینطور و عملیات با مساعد شدن هوا ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ نفر نیروی جدید جایگزین تکاوران ارتش و هلال احمر شده‌اند با تغییر آب و هوا از روز جمعه به بعد عملیات ادامه پیدا خواهد کرد که ظرف ۴۸ ساعت به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز