خبرگزاری کار ایران

با امضای وزیر علوم؛

حکم ریاست دانشگاه‌های تبریز و حضرت‌معصومه(س) صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۱۲

وزیر علوم در احکامی جداگانه حکم ریاست دانشگاه‌های تبریز و حضرت معصومه (س) را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، منصورغلامی در احکام جداگانه‌ای، میررضا مجیدی را به سمت ریاست دانشگاه تبریز و ابراهیم عبدی پور فرد را به سمت ریاست دانشگاه حضرت معصومه (س) قم منصوب کرد.

در این احکام انتصاب آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاریخ ۲۱ آبان ۹۷ به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت ریاست دانشگاه منصوب می شوید.

امیدواریم با سعی و اهتمام جنابعالی و براساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی در ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز