خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۱۸

چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه با هدف گسترش و تعمیق روابط علمی و دانشگاهی دو کشور ۳ آذرماه به میزبانی دانشگاه تهران در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه تهران، چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه با حضور روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور، روسا و هیات‌های نمایندگی دانشگاه‌های روسیه، مقامات سفارتی، قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت‌علوم در کیش برگزار خواهد شد.

برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک میان دانشگاه‌های ایران و روسیه؛ مشکلات و چشم‌اندازها، تجربیات مدیریت دانشگاه‌ها در عرصه بین‌الملل، همکاری دانشگاه‌های ایران و روسیه در راستای ارتقا رتبه بین‌المللی دانشگاه‌ها و نگرش و رویکرد دانشگاه‌ها در حوزه پژوهش‌های کاربردی و بنیادی را می‌توان از محورهای این اجلاس است.

دومین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه نیز در سال ۹۵ با هدف استفاده از توانمندی‌های دو طرف در راستای توسعه علم و فناوری و مشارکت در تامین نیازها و یافتن راه حل برای چالش‌ها در دو کشور روسیه و ایران با استفاده از توسعه شبکه بین دانشگاهی از یک طرف و اتصال آن به حوزه های فناوری از سوی دیگر به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

همچنین اجلاس‌های اول و سوم در سال‌های ۹۴ و ۹۶ در روسیه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز