خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

نجات ۵۰ کارگر از میان شعله‌های آتش/ مصدومیت یک آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان بیش از ۵۰ کارگر ساختمانی در حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان نیمه‌کاره خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی در شب گذشته گفت: در ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان ولیعصر، خیابان فیاضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به کثرت تماس‌های مردمی ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان ۷ طبقه اداری تجاری در حال ساخت بود که ۷ طبقه پارکینگ نیز داشت. در طبقه منهای سه این ساختمان و در یک انباری به وسعت ۲۰۰ متر که مملو از مصالح ساختمانی بود، حریق اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: شعله‌های این حریق به حدی زیاد بود که در حال سرایت به طبقات دیگر این ساختمان نیز بود، همچنین دود ناشی از این آتش‌سوزی کل ساختمان را فراگرفته بود.

ملکی با اشاره به حضور کارگران در این ساختمان نیمه‌کاره گفت: بیش از ۵۰ کارگر ساختمانی در طبقه منهای ۶ این ساختمان در حالی که در محل استراحت خود بودند در وضعیت بسیار خطرناکی گرفتار شده بودند. نیروهای آتش‌نشانی همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند به طبقه منهای ۶ نفوذ کرده و این کارگران را در حالی که دو نفر از آنها مصدوم شده بودند به خارج از ساختمان منتقل کنند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم شد و آتش‌ نیز در ساعت ۴:۳۰ بامداد خاموش و عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز