خبرگزاری کار ایران

۵ کشته و زخمی بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه شهید همت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اقر واژگونی خودرو در بزرگراه شهید همت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید همت گفت: ساعت ۱:۳۷ بامداد امروز واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، ابتدای خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (مسیر جنوب) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سراتو با پنج نفر سرنشین مرد جوان حدوداً سی ساله به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردریل و تیربرق حاشیه بزرگراه و شکستن آنها، به صورت کاملاً واژگون در محل متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو نفر از سرنشینان که شدیداً بدحال بوده اما علائم حیاتی داشتند از داخل خودرو خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با اشاره به محبوس بودن سه نفر از سرنشینان دیگر، داخل خودرو، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، قطعات خود را برش داده، هر سه نفر را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد دو نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند همچنین سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

وی گفت: در نهایت خودرو به محل امن منتقل و در ساعت ۳:۴۶ بامداد محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز