خبرگزاری کار ایران

در پیام‌هایی جداگانه؛

اعضای شورای شهر درگذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۵۴

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان در سانحه رانندگی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام‌های جداگانه‌‌‌ای درگذشت سید محمد تقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌‌‌‌الدین، معاون پارلمانی این سازمان در سانحه رانندگی را تسلیت گفتند.

متن پیام‌‌ها در ادامه آمده است:

فقدان جناب آقای دکتر نوربخش، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی و جناب آقای تاج الدین معاون این سازمان را به خانواده های این عزیزان تسلیت گفته و برای مرحومان، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه الهی آرزو دارم.

محسن هاشمی رفسنجانی

---------

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت سید محمد تقی نوربخش، مدیرعامل و عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

افشین حبیب زاده

---------

به نام خدا

انالله و اناالیه راجعون

دکتر سیدمحمد تقی نوربخش عمر خویش را در راه خدمت به مردم و انقلاب صرف کرد و به سبب روحیه و توانایی که داشت در تمامی مسئولیت‌های خود سبب خیر و منشا اثر گشت که آخرین نمونه آن سازمان تامین اجتماعی است.

عبدالرحمن تاج‌الدین نیز فردی خدوم و متعهد به مردم بود که سوابق ایشان در نمایندگی مردم اصفهان در مجالس پنج و ششم موید این نکته است.

خبر درگذشت این دو عزیز در سانحه رانندگی، از آن دست خبرهایی بود که باورش برای بسیاری از مخاطبان دشوار است، اما چاره‌ای نیست جز پذیرش اراده الهی و خوش به حال آنان که با خاطره خوش و باری سبک از میان ما می‌روند.

اینجانب درگذشت مرحوم دکتر سید محمدتقی نوربخش را که از خانواده معظم شهدا است به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. همچنین درگذشت مرحوم تاج‌الدین را نیز به خاندان ایشان تسلیت عرض کرده و برای این دو عزیز رحمت الهی و برای بازماندگان‌شان صبر و تندرستی آرزومندم.

همچنین برای آقای خلیل حنیف، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آرزوی صحت و سلامت عاجل دارم.

حجت نظری 

---------

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ناگهانی سید محمدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین معاون پارلمانی این سازمان که در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم براثر سانحه تصادف جان خود را ازدست دادند، موجب تأثر و تألم گردید.

این غم و اندوه بزرگ را به خانواده‌های محترم تاج‌‌الدین و نوربخش و نیز سازمان محترم تامین اجتماعی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای روح آن درگذشتگان قرین الطاف الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

محمدجواد حق‌‌شناس 

---------

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه و ناگهانی دکتر سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون پارلمانی این سازمان در حین انجام ماموریت موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این ضایعه اسفناک را به خانواده‌ها و دوستان این عزیزان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و ایستادگی را از خداوند منان مسالت می‌کنم.

سید آرش حسینی میلانی

---------

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت رییس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی که در مسیر خدمت به مردم و براثر تصادف رخ داد، موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، مدیری متعهد و متواضع و مرحوم عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین، خدمتگزاری صادق و پرکار در مسوولیت‌های مختلف بود.

این ضایعه را به خانواده‌های محترم تاج‌‌الدین و نوربخش و سازمان تامین اجتماعی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند برای آن درگذشتگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

زهرا صدراعظم نوری 

---------

اِنا لله و اِنا اِلیه راجِعُون 

شنیدن خبر ناگوار درگذشت مرحوم سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌‌‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در حادثه رانندگی در استان گلستان تلخ بود و موجب تالم و تاثر گردید.

اینجانب این حادثه تلخ را به خانواده‌‌‌های نوربخش و تاج‌‌الدین و جامعه بزرگ تامین اجتماعی تسلیت عرض می‌‌‌‌کنم. برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و صحت و عافیت از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

"خدایا چنان کن سرانجام کار 

تو خشنود باشی و ما رستگار "

مجید فراهانی

---------

همه به سوی خدا بازمی گردند

دیروز عصر خبر رسید که متاسفانه خودرو «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور دچار حادثه شده و ایشان به رحمت خدا رفته اند.

در این سانحه، عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی هم جان باخته است. 

این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.

برای رفتگان طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر از درگاه خداوند منان، مسئلت داریم.

زهرا نژادبهرام 

---------

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غم‌‌‌‌انگیز دکتر سید محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان؛ دو برادر عزیز و دلسوز را به خانواده‌‌های سوگوارشان تسلیت عرض می‌کنم.

رحمت واسعه الهی آن مرحومان و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم مصیبت دیده را از خدای منان خواهانم.

سیدحسن رسولی

---------

با کمال تاسف درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، یکی از مردمی‌ترین چهره‌های مدیریتی کشور، در سانحه تصادف حین خدمت، جان به جان آفرین تسلیم کرد. این ضایعه تلخ را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی کشور، خانواده تامین اجتماعی و کارگران زحمت‌کش تسلیت می‌گویم.

ناهید خداکرمى

---------

ضایعه درگذشت سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌‌‌‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را به خانواده‌‌‌‌ها و دوستان این عزیزان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از بارگاه الهی آرزومندم.

شهربانو امانی

---------

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت اندوهبار و ناگهانی دکتر سیدتقی نوربخش پزشک مردمی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان در اثر سانحه رانندگی موجب تاسف و تاثر گردید. 

دکتر سیدتقی نوربخش انسانی شریف و مدیری توانمند بود که تا آخرین لحظه زندگی ارزشمندش اثرگذار ماند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف ایران، سازمان تامین اجتماعی و خانواده درگذشتگان، برای این دو بزرگوار، رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

حسن خلیل‌آبادی

---------

همه از خداییم و به سوی خدا بازمی‌گردیم

با تاسف و تاثر درگذشت آقایان عبدالرحمن تاج‌الدین و سیدتقی نوربخش را به خانواده، همکاران و دوستان ایشان و مردم کشورمان تسلیت عرض می کنم. از دست دادن مردانی پرتلاش، شریف و مردم‌دار که در راه خدمت به مردم جان باختند، خسارتی بزرگ برای جامعه ایرانی است. این رویداد تلخ و اندوه‌بار هشدار دوباره‌ای درباره‌ی سوانح ترافیکی کشور و قربانیان پرشمار این سوانح در هر روز است. از درگاه خداوند برای درگذشتگان آرامش و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارم.

نام و یاد این مردان نیک‌نام ماندگار باد.

الهام فخاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز