خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صدا و سیما:

چالش‌های اجتماعی بازتابی از مسائل اقتصادی و سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۲۰

رییس سازمان صدا و سیما گفت: چالش‌های اجتماعی تنها به حوزه اجتماعی باز نمی‌گردد و در واقع به نوعی انعکاس مسائل اقتصادی، سیاسی و تمام جنبه‌های جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسکری در حاشیه جلسه امروز شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نقش صداوسیما در موضوعات اجتماعی چیست؟ گفت: رسانه ملی در ساماندهی موضوعات اجتماعی نقش قابل توجهی دارد که در این جلسه نیز مورد تاکید واقع شد.

وی ادامه داد: سازمان صداوسیما در زمینه موضوعات اجتماعی مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای دارد و اینها دست مایه برنامه‌سازی‌های متعدد در این سازمان است.

رییس سازمان صداو سیما با اشاره به هجمه رسانه‌های بیگانه خاطرنشان کرد: در این باره هم با توجه به حجم انبوه رسانه‌های بیگانه که تخریب کننده فرهنگ و هویت ملی ما هستند، صداوسیما برای حفظ هویت و فرهنگ ملی ایران و فرهنگ عمومی جامعه تلاش می‌کند. در این راستا در این جلسه بحث‌های مختلفی شد و گزارش هایی توسط وزارت ارشاد و صداوسیما نیز ارایه شد.امیدواریم نتایج این جلسات برای ارتقای فعالیت‌های سازمان موثر باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نقش صداوسیما بر تقویت روحیه خودباوری در اجتماع گفت: هرچقدر که هویت یک ملت قوی‌تر، مستحکم‌تر و غنی‌تر باشد، تاب آوری آن در قبال هجمه‌های فرهنگی بیشتر می‌شود، برای افزایش هویت ملی و افزایش فرهنگ عمومی جامعه تلاش می‌کنیم و در این باره هم گام‌های خوبی برداشته شده است.

او با بیان اینکه چالش‌های اجتماعی تنها به حوزه اجتماعی باز نمی‌گردد و در واقع نوعی انعکاس مسائل اقتصادی، سیاسی و تمام جنبه‌های جامعه است، خاطرنشان کرد: در مطالعات و تحقیقاتی که در حوزه تحقیقاتی صداو سیما شده، روابط علت و معلولی پدیده های اجتماعی مطالعه می‌شود که دست مایه‌ای برای برنامه‌سازی های عمیق و هنرمندانه در این حوزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز