خبرگزاری کار ایران

در مهرماه از سوی آتش‌نشانی صورت گرفت؛

انجام 144عملیات اطفاء حریق و 146 عملیات امداد و نجات در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۲۳

مدیر عامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 144موردعملیات اطفا حریق به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: در مهرماه در مجموع 144 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که از این تعداد 59 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 10 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 29 مورد مربوط به منازل مسکونی،37 مورد مربوط به جنگل و درختان و 9 مورد مراکز تجاری بوده‌است.

عسکری همچنین از انجام 146 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 40 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده،41 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیر سمی، 22 مورد چیدن حلقه و قفل، 13مورد امداد اسانسور، 21 مورد امداد تصادفات خودرویی و ما بقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها 64 نفر نجات یافتند،11 نفر مجروح شدند و متاسفانه 5 نفر فوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 3450 نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های آتش‌نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز