خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد مدارس سما را توسعه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۱۷

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه مدارس سما در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منظری توکلی، رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر از همراهی، همدلی و تلاش‌های دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در مسیر اعتلا، رشد و پیشرفت سازمان سما تقدیر کرد.

 منظری توکلی در این مراسم با اشاره به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات دکتر ولایتی رئیس هیات مؤسس و امنای دانشگاه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه مدارس در دستور کار اصلی این دانشگاه است و در آینده‌ای نه چندان دور همه واحدهای دانشگاهی همکاری گسترده و نزدیکی با سازمان سما در جهت گسترش و توسعه خواهند داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ساختمان سابق دانشکده منابع طبیعی را جهت توسعه مدارس در اختیار معاونت سما قرار داد و تعداد دانش آموزان از ۱۴۰ به بیش از ۲۱۵ نفر رسید و همچنین مدرسه فوق بعنوان مدرسه نمونه کشوری سما مورد تقدیر قرار گرفت.

تاسیس دو مدرسه سبز ابتدایی دختران در شهر سیاهکل و هنرستان فنی و حرفه‌ای لاهیجان، افزایش رشد دانش آموز مدارس سما لاهیجان،کسب مقام‌های اول و دوم کشوری دفتر پژوهش آموزشکده‌های لاهیجان و سیاهکل، کسب مقام سوم کشوری دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما سیاهکل از جمله اقدامات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در راستای توسعه، حمایت و ارتقاء کیفیت مدارس سما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز