خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد:

توسعه دانشگاه آزاد ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۸

روش‌ها و منش‌های دانشگاه آزاد در چارچوب سیاستهای رسمی نظام، قوانین و مقررات، رعایت کامل بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های دانشگاه همکاری با دولت تدبیر و امید است.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کیفیت علمی دانشگاه آزاد از طریق طرح جامع و توسعه دانشگاه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، «حمید میرزاده» در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که امروز چهارشنبه در واحد علوم تحقیقات برگزار شد شوراهای راهبردی دانشگاه آزاد را توجه به مشورت و خرد جمعی در این دانشگاه دانست وافزود: شورای راهبردی فرهنگی شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان شورای راهبردی علوم پزشکی شورای حقوقی و تطبیقی مقررات از جمله شوراهای راهبردی است که در دانشگاه آزاد تشکیل شده است.

میرزاده دانشگاه آزاد را یک دانشگاه علمی دانست و محور کلیدی سیاست گذاری دردانشگاه آزاد اسلامی را توجه به رهنمودهای رهبری اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد و اسناد بالادستی عنوان کرد.

وی به روش‌ها و منش‌های مدیریت دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: روش‌ها و منش‌ها در چارچوب سیاستهای رسمی نظام، قوانین و مقررات، رعایت کامل بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های دانشگاه همکاری با دولت تدبیر و امید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز