خبرگزاری کار ایران

رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی:

برخی موسسات بدون داشتن شرایط اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۵

تحولات و تغییرات در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تغییر در سیاست‌های این دانشگاه است و تیم جدید مدیریتی این دانشگاه از سوابق طولانی در عرصه آموزش عالی برخوردارند.

زنجان _ ایلنا: رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهم‌ترین چالش پیش رو در دانشگاه آزاد مسأئل مالی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی، در اجلاس رؤسای واحد‌ها و مراکز منطقه ۲۰ با اشاره به چالش‌های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحولات سال‌های اخیر در عرصه آموزش عالی سبب بوجود آمدن چالش‌هایی برای دانشگاه آزاد اسلامی شده و مهم‌ترین چالش پیش رو مسأئل مالی‌ست.

وی افزود: طی سالهای اخیر در برخی مؤسسات آموزش عالی با رشد بی‌رویه دانشجو مواجه بودیم و برخی موسسات بدون داشتن شرایط اقدام به پذیرش دانشجو نمودند.

وی اضافه کرد: ۱۳۵ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ضرردهی دارند و لذا تمامی واحد‌های منطقه باید در طرح بودجه سال ۱۳۹۳ دقت کافی داشته و جهت حل مشکلات احتمالی آتی نگاه کامل به بحثدرآمدزایی طرح‌های پژوهشی داشته باشند.

در این جلسه یدالله رجایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر، گفت: عدم صدور مجوز تاسیس رشته طی دوسال گذشته موجب بروز برخی آسیب‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی شده بود که با گشایش صورت گرفته در این زمینه امیدوارم رشته‌های در خواستی واحد‌ها به تصویب برسد. حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس واحد هیدج، میرصادقی رئیس واحد خدابنده، هدایتی رئیس مرکز ماهنشان، ادریسی رئیس پردیس علوم و تحقیقات زنجان، کمالی رئیس مرکز طارم و علی محمدی دبیر منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی به طرح نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز