خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

۱۱ درصد تولیدات علمی گیلان در اختیار واحد رشت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۸۴

دانشگاه آزاد در کنار دیگر مراکز آموزش عالی استان، رسالت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ارتباط دانشگاه با صنعت را ضروری دانست و گفت: ۱۱ درصد تولیدات علمی گیلان در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واحد رشت، علی رضا تیموری در جلسه ارتباط با صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: با نیازسنجی استانی می‌توانیم اولویت‌های پژوهشی در بخش صنعت را با در دست داشتن متخصصان لازم در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با این کار نتیجه تحقیقات و پایان نامه‌ها به جای خاک خوردن در کتابخانه‌ها به سوی دستگاه‌های مرتبط سوق داده می‌شود افزود: بودجه‌های پژوهشی نیز برای رفع مشکلات هزینه می‌شود و مشکلات صنعت استان نیز برطرف خواهد شد.

امیر تیموری با بیان اینکه ۱۱ درصد تولیدات علمی گیلان در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قرار دارد، تصریح کرد: این دانشگاه در کنار دیگر مراکز آموزش عالی استان رسالت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز