خبرگزاری کار ایران

از سوی شاپور محمدزاده؛

آیین‌نامه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول آموزش و پرورش ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۹۸۱

آیین‌نامه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین و زیر نظام‌های آن، در راستای اجرایی شدن سند تحول در مدارس کشور، توسط مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، شاپور محمدزاده، مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در راستای اجرایی شدن سند تحول در مدارس کشور، آیین‌نامه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین و زیر نظام‌های آن را به شورای معاونان، استان، نواحی، مناطق و مدارس ابلاغ کرد.

تدوین و اجرای برنامه ابلاغی سند تحول در سطوح منطقه‌ای در چارچوب این نامه خواهد بود و لازم است مدیران مناطق نسبت به ساختار برنامه توجیه شوند و ابلاغ برنامه به مناطق و شهرستان‌ها پس از تدوین نهایی برنامه استان و هماهنگی با واحدهای تخصصی در ستاد و کارگروه زیر نظام‌ها صورت گیرد و نسبت به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای معاونان، کارشناسان و روسای دوایر و تبیین زیر نظام‌های مصوب و برنامه‌های اجرایی اقدام لازم صورت گیرد.

بر اساس این ابلاغ، اجرای مطلوب سند تحول نیازمند جلب مشارکت مدیران، معلمان، اولیاء و همچنین دانش آموزان است؛ بنابراین در سطح استان جهت توجیه و آموزش کاربردی اولیاء بر اساس دستورالعمل دفتر انجمن اولیا و مربیان و به‌کارگیری اعضای شوراهای مدارس، تشکل‌های دانش‌آموزی، اعضای مجلس دانش‌آموزی در چارچوب سیاست‌گذاری شورای هماهنگی تشکل‌ها که از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی ابلاغ خواهد شد، اقدامات لازم به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز