خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر علوم:

۱۵۰ هزار مترمربع پروژه در دانشگاه‌ها توسط خیّرین در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۰۷

قائم‌مقام وزیر علوم با اشاره به نقش مهم خیّرین در توسعه آموزش عالی گفت: ۱۵۰هزار مترمربع پروژه توسط خیّرین در دانشگاه های کشور در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا باقری در جمع اعضای بنیاد خیّرین دانشگاه دامغان اظهار داشت: ورود خیرین می‌تواند به پیشبرد اهداف آموزشی و علمی و اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه‌ها کمک و کمبود اعتبارات دولتی را جبران می کند.

وی با بیان اینکه بالغ‌ بر ۶۵ بنیاد حامی خیّرین دانشگاه طی چهار سال اخیر در دانشگاه های کشورایجادشده است، گفت: کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، درمان دانشجویان، بورسیه کردن دانشجویان و افزایش توان علمی دانشجویان از مهم‌ترین اهداف بنیاد خیّرین دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه یک سرمایه اجتماعی است، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌بایست با تربیت نیروی انسانی کارآمد اثرگذاری خود را در حل مشکلات جامعه دوچندان کنند.

باقری با قدردانی از علی اصغر عالمی، عضو بنیاد خیرین حامی دانشگاه دامغان برای واگذاری خانه سنتی خود به این دانشگاه گفت: می توان این بنا را به عنوان موزه علمی مورد استفاده قرار داد و از آن برای شناساندن چهره های ماندگار شهر دامغان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز