خبرگزاری کار ایران

تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌ها در سرخه حصار

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۷۴

فرصت‌های سرمایه گذاری محدوده منطقه و نقاط پیشنهادی پروژه‌های طرح قطب گردشگری شرق تهران در بازدید مدیرعامل سرمایه­‌گذاری و مشارکت­‌های مردمی و شهردارمنطقه ۱۳ بررسی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سرمایه­‌گذاری و مشارکت‌­های مردمی به اتفاق معاونین خود با حضور در منطقه ۱۳ با همراهی مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه از فرصت های سرمایه گذاری محدوده منطقه و نقاط پیشنهادی پروژه های طرح قطب گردشگری شرق تهران بازدید کردند.

در این بازدید، نقطه نظرات و پیشنهادات مدیر عامل سرمایه ­گذاری و مشارکت­‌های مردمی و معاونین آن اخذ و شهردارمنطقه توضیحات جامع و کاملی در خصوص  طرح  قطب گردشگری شرق تهران و پروژه‌های سرمایه گذاری منطقه ارائه کرد.   

با توجه به سقف اختیارات منطقه و دستور العمل ابلاغی ، تعدادی از این پروژه ها   توسط شهرداری منطقه  و بخشی دیگر از این پروژه‌ها نیز به وسیله سازمان سرمایه­‌گذاری و مشارکت­‌های مردمی اجرایی می‌شود

در این راستا ، مدیر عامل سرمایه ­گذاری و مشارکت‌­های مردمی در خصوص تعدادی از پروژه‌ها  که مقرر شد به همت این سازمان اجرایی شود گفت : بسته‌های سرمایه گذاری درخصوص این پروژه‌ها تهیه و طی فرایند قانونی از طریق فراخوان عمومی اجرایی می‌شود.

نیازی در این بازدید با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بوستان جنگلی سرخه حصار گفت:  با توجه به شاخصه‌های این بوستان از قبیل منابع طبیعی، حیات وحش و زیر ساخت های آن، این بوستان گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری در شهر تهران است و طرح شهرداری منطقه ۱۳ برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار بسیار سنجیده و مناسب است.

در پایان بازدید نیز جلسه‌ای در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه برگزار شد که طی آن ، وضعیت  پروژه‌های فدک، عطر سیب، سینما ماندانا و ترمینال جدید الاحداث شرق مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مقرر شد با بررسی سازمان سرمایه ­گذاری و مشارکت­‌های مردمی، این پروژه جهت اجرا تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز