خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

فرصت برابر برای یادگیری یکی از مصداق‌های عدالت است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۳۳

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بچه‌های اتیسمی بهتر است در مرکز خاص خود تحصیل کنند، اما دیگر دانش آموزان با نیاز ویژه می‌توانند در کنار دانش‌ آموزان دیگر تحصیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ باقری، مدیر کل شهر تهران با حضور در مدرسه فرشتگان آسمانی بیان کرد: به نظرم یکی از مصداق های عدالت فرصت برابر برای آموزش و یادگیری است، اگر بخواهیم بدانیم در کشوری عدالت برقرار است یا نه حتما یکی از شاخص های مهم این است که فرصت یادگیری برای همه مردمش برقرار شود.

وی تاکید کرد: امروز خوشحالم که در بعضی روستاها مدارس شبانه روزی داریم تا دانش‌آموزان از روستاهای دیگر برای تحصیل به آنجا بیایند درس بخوانند. همچنین خوشحالم که مدارس استثنایی را برای بهتر یادگیری دانش آموزان داریم. هرچند بهتر است که دانش آموزان با نیاز ویژه در کنار دیگر دانش آموزان درس بخوانند، اما به علت زیاد بودن دانش آموزان اتیسم در تهران بنا داشتیم مرکز مختص آنها را ایجاد کنیم.

باقری افزود: مطمئنیم توسعه مدارس استثنایی به ویژه مدارس اتیسم امکانپذیر است و بچه های اتیسم بهتر است در مرکز خاص خود تحصیل کنند، اما دیگر دانش آموزان با نیاز ویژه در مدارس دیگر هم می توانند در کنار دانش‌آموزان دیگر تحصیل کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر بخواهیم بفهمیم کشورمان در حال آباد شدن است یا نه، باید به دبستان‌ها و پیش دبستانی نگاه کنیم که چگونه کار خود را انجام می دهند و اگر کارشان را خوب انجام می‌دهند یعنی ما در مسیر توسعه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز