خبرگزاری کار ایران

امینی:

نظر مجلس درباره بازنشستگی شهردار تهران فصل‌الخطاب است

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۷۱

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شمولیت یا عدم شمولیت قانون منع بکارگیری بازنشستگان نسبت به شهردار تهران گفت: در این راستا نظر نمایندگان مجلس فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم امینی در حاشیه نودوسومین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور اول جلسه امروز اظهار داشت: دستور اول و مهم ما لایحه اعطای مجوز به شهردار برای هزینه مبلغ 10 میلیارد تومان در مراسم اربعین امسال بود که به کمیسیون مشترک ارجاع شده بود. نظر کمیسیون بر این لایحه بود؛ البته با این توجیه که حساب مربوطه، حساب در اختیار شهردار است و نیازی به مجوز شورا ندارد.

امینی افزود: این موضوع در جلسه علنی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت دوستان موافقت کردند که نظر شورا موضوعیت دارد. بنابراین کلیات این لایحه در مرحله بعدی جلسه شورا به تصویب رسید.

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دستور دوم جلسه امروز گفت: دستور دوم لایحه تعیین بهای مبنای تعرفه صدور باربرگ در شهر تهران بود که کلیات و جزئیات آن با اتفاق آرا رای آورد این تعرفه 10 هزار ریال (هزار تومان) است.

وی در خصوص شمولیت یا عدم شمولیت قانون منع بکارگیری بازنشتستگان نسبت به شهردار تهران عنوان کرد: در این خصوص نظر نهایی را باید مجلس ارائه کند و هر نظری که مجلس داشته باشد شورای شهر و شهردار تهران قطعا از آن تمکین خواهند کرد. در این خصوص یک دیدگاه این است که این قانون شامل شهردار تهران نمی‌شود و دیدگاه دیگر هم می‌گوید که این قانون شامل شهردار می‌شود، اما به هر حال فصل الخطاب نظر نمایندگان مجلس است.

امینی تاکید کرد: با توجه به دغدغه‌های موجود به خاطر ثبات مدیریت شهری امیدواریم نمایندگان مجلس رای به ابقای شهردار تهران دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز