خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی مطرح کرد؛

باید بخشی از بودجه شهرداری برای تامین امنیت در نظر گرفته شود/ معتادان عامل سرقت‌های خرد

کد خبر : ۶۷۸۹۰۴

رئیس پلیس تهران بزرگ مطرح کرد: معتادان متجاهر نه تنها باعث آلوده شدن مناطق ضعیف و جنوبی شهر تهران شدند بلکه خود منشا و مبدا جرائم بسیاری هستند و یکی از عاملان سرقت‌های خرد که در حال حاضر آمار آنها بالا رفته است معتادان متجاهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در نشست مشترک شهرداران تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغازین روزهای کارش به عنوان فرماندهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از ابتدای کارم یکی از اصلی‌ترین راهبردها وحدت، همدلی و هم‌افزایی و کمک گرفتن از سایر دستگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه همیشه گفته‌اند اگر بلدیه و نظمیه کنار هم باشند قطعا مردم شاهد رونق، عمران و آ‌بادانی هستند گفت: این همدلی و اخوت بین نیروی انتظامی و شهرداران وجود دارد و ما روزانه ده‌ها یا گاها صدها ماموریت در کنار شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران انجام می‌دهیم.

رحیمی با اشاره به حضور مهندس افشانی به عنوان شهردار تهران گفت: از زمانی که مهندس افشانی در شهرداری تهران حضور دارند شاهد حرکت رو به جلو و پویایی در سطح شهر هستیم و این موضوع برای همه مشخص است و همه اذعان دارند که شهر در این مدت اقدامات رو به جلویی داشته است و امیدواریم بتوانیم این روند را دنبال و بر آن سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به ساخت ۴۰ کلانتری در شهر تهران گفت: بیش از ۱۰ سال است که ساخت ۴۰ کلانتری برای تهران تصویب شده است اما متاسفانه به رغم رشد جمعیت و پیچیدگی که در شهر تهران وجود دارد این اتفاق هنوز در تهران نیفتاده و دیروز هم که در خدمت اعضای شورای شهر بودند از آنها خواستم که به این موضوع اهمیت دهند چرا که امنیت بسترساز و مبنای جامعه است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خطاب به شهردار تهران گفت:‌ جلسات متعددی با حضور معاونان و شهرداران مناطق، استاندار و فرماندار صورت گرفته است اما به امروز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

سردار رحیمی در خصوص بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران نیز گفت: در خصوص بحث اعتیاد زحمات زیادی کشیده شده اما نه مردم این موضوع را باور دارند و نه انیکه ما خود به این موضوع رسیدیم که زحماتمان نتیجه‌بخش بوده است و وضعیت مطلوبی در خصوص معتادان متجاهر وجود ندارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ۲۲ مرکز بهاران برای بازپروری معتادان متجاهر وجود دارد بسیاری از معتادان در این مراکز بازپروری می‌شوند اما بعد از مدتی دوباره به پاتوق‌های خود برمی‌گردند یا فرآیند جمع‌آوری معتادان مطلوب نیست و دچار نقصان است و یا فرآیند بازپروری و رها شدن آنها دچار نقصان است. بنابراین درخواست می‌:نم در این خصوص اقدامات لازم صورت بگیرد.

سردار رحیمی با بیان اینکمه معتادان متجاهر مشکلات بسیاری را برای شهر تهران ایجاد کرده‌اند گفت: ‌این افراد نه تنها باعث آلوده شدن مناطق ضعیف و جنوبی شهر تهران شده بلکه خود منشا و مبدا جرائم بسیاری هستند و یکی از عاملان سرقت‌های خرد که در حال حاضر آمار آنها بالا رفته است معتادان متجاهر هستند.

سردار رحیمی تاکید کرد: بالا بردن توان و تحرک پلیس اگر چه از طریق نیروی انتظامی تامین می‌شود اما در شهری مانند شهر تهران نیازمند حمایت شهرداری نیز هستیم و معتقدم باید بخشی از بودجه شهرداری برای امنیت در نظر گرفته شود چرا که اگر برای امنیت سرمایه‌گذاری نشود قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز