خبرگزاری کار ایران

در نشست نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مطرح شد:

عوامل درونی مانند بیکاری و اعتیاد امنیت را خدشه‌دار کند/قدرت‌های بزرگ با کودتا و جنگ هشت‌ساله به دنبال براندازی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۹۷

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ با کودتا و جنگ هشت‌ساله به دنبال براندازی ایران هستند، گفت: نیروی انتظامی از ترانزیت مواد مخدر به اروپا جلوگیری کرده اما دریغ از یک تقدیر و تشکر از ایران و بر خلاف آن کشور ما را امروز در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین دهقانی (معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه) در نهمین نشست نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی اظهار داشت: نیروی انتظامی جدای از ملت نیست و در کنار ملت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند بعدی و چند لایه‌ای است، گفت: نیروی انتظامی در هر کشوری نیرویی است که به صورت مسستقیم با امنیت در ارتباط است.

دهقان با اشاره به اینکه امنیت در حوزه‌های اقتصای، سیاسی و اجتماعی بسیار مهم است، گفت: عوامل دورنی همچون اعتیاد و بیکاری می‌تواند امنیت داخلی را خدشه‌دار کند. همچنین عواملی همچون دخالت نظامی، اشغال و عدم احترام به حاکمیت دولت‌ها می‌تواند امنیت هر کشور را به خطر بیندازد.

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران در ۴۰ سال گذشته بخاطر سیاست‌های و عدم تامین خواسته‌های قدرت‌های بزرگ مورد ناملایمت‌هایی قرار گرفت، افزود: امنیت ایران همواره مورد هدف بوده است. قدرت‌های بزرگ با اقداماتی همچون کودتا و جنگ هشت ساله به دنبال براندازی ایران بودند؛ در طول هشت سال دفاع مقدس ایران مورد تحریم‌های زیادی قرار گرفت و عراق مورد حمایت‌های کشورهای بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: آمریکا با همکاری برخی از کشورها با تجزیه طلبی، ترور و تحریم در طول عمر انقلاب اسلامی به دنبال شکست ایران بود اما ایران همواره سربلند بوده است.

دهقان با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر در ایران گفت: امروز تروریست‌ها به راحتی در آمریکا زندگی می کنند؛ آمریکا امروز ایران را به عنوان کشوری که در طول سال‌های اخیر همواره با داعش و القاعده در جنگ بوده، حامی گروه‌های تروریستی می‌داند و به راحتی به تروریست مجوز تظاهرات بر علیه ایران می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز در مرزها با مواد مخدر مبارزه می‌کند و از ترانزیت آن به اروپا جلوگیری می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر ۳ هزار شهید و ییش از ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است و از ترانزیت مواد مخدر به اروپا جلوگیری کرده اما دریغ از یک تقدیر و تشکر از ایران و بر خلاف آن کشور ما را امروز در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز