خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۵۳

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با حکم معاون خدمات شهری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و معاونان شرکت برگزار شد، حمیدرضا تحصیلی را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران معرفی و ضمن تکریم از افشار، مدیرعامل سابق این شرکت در زمان تصدی مسئولیت، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی به ماموریت‌‌‌‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اشاره کرد و گفت: ماموریت‌‌‌‌‌های حوزه خدمات شهری با سایر بخش های شهرداری تهران متفاوت است؛ خصوصا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه‌‌ها به جهت ارتباط با شهروندان و اصناف عهده‌‌دار است.

معاون شهردار تهران بر موضوعاتی چون استقرار محل تشکیل جلسات دبیرخانه کمیسیون نهایی بند ۲۰ در شرکت، موضوع ون‌‌کافه‌‌ها به عنوان درآمد پایدار شهرداری به نحوی که اصناف مجاور دچار ضرر و زیان نشوند و روزبازارها را مطرح کرد و خواهان برگزاری جلسات و پیگیری‌‌های جدی درخصوص موضوعات مذکور شد.

یزدانی با اشاره به تجربیات تحصیلی در حوزه خدمات شهری برای وی آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: تجربه و سابقه کار ایشان در بخش‌‌‌های گوناگون شهرداری تهران می‌‌‌تواند در به ثمر رساندن اهداف مدیریت شهری مثمر ثمر باشد.

وی همچنین از زحمات افشار و تلاش‌‌‌ها و حساسیت‌‌‌‌های ایشان در راستای تلاش برای زیست‌‌‌‌پذیری هر چه بیشتر شهر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین در این جلسه تحصیلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ساماندهی تصریح کرد: با علاقه و پشتکار، استفاده از نظارت کارشناسی و اقدام به موقع می‌‌‌توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم، تعامل سازنده معاونان و تیم کارشناسی لازم و ضروی است.

همچنین در ادامه، افشار ضمن تشریح گزارش عملکرد شش ماه گذشته و تدابیر شرکت در راستای رفع درست و اصولی موانع و مشکلات توضیحاتی را ارائه داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز