خبرگزاری کار ایران

فردا صورت می‌گیرد؛

حضور سردار رحیمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شورای شهر تهران

کد خبر : ۶۷۶۹۲۵

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در شورای شهر تهران به ارائه گزارشی از وضعیت شهر تهران ارائه می‌‌کند.

به گزارش ایلنا، صبح فردا نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در صحن شورای شهر برگزار می‌‌شود.

در این جلسه شورای شهر تهران، نخست علی اعطا و شهربانو امانی به ارائه نطق خود پرداخته و پس از آن سردار رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به ارائه گزارشی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از موضوعات مرتبط با شهر تهران می‌پردازد.

در ادامه این جلسه، وضعیت فضای سبز پنج پلاک ثبتی بررسی شده و پس از انتخاب ۱۰ نفر برای حضور در ستاد هماهنگی کمیسیون‌‌های ماده ۱۰۰، نامگذاری‌‌های پیشنهاد شده توسط کمیسیون نامگذاری بررسی می‌‌‌شوند.

همچنین در این جلسه لایحه شهرداری درخصوص تعیین بهای مبنای تعرفه صدور باربرگ در شهر تهران مورد نقد و نظر قرار می‌گیرد و لایحه دیگری به منظور صدور مجوز به شهرداری توسط شورای شهر برای تسویه جرائم مالی آرا ماده ۱۰۰ برای املاک ریز دادنه، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در ادامه تعیین نرخ جدید بازدید از باغ پرندگان در قالب لایحه اصلاحی به صحن شورا می‌‌‌آید و در پایان این جلسه تعیین نرخ عوارض حفظ و گسترش باغات شهر تهران نیز در قالب لایحه اصلاحی مورد بررسی و تصمیم‌‌گیری قرار می‌‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز