خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد:

برخورد جدی و قاطع پلیس با برهم‌زنندگان آرامش در ورزشگاه‌ها

کد خبر : ۶۵۹۲۶۶

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به شناسایی فردی که در دیدار دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران اقدام به چاقوکشی کرده بود بر برخورد جدی و قاطع پلیس با برهم زنندگان آرامش در ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

سردار رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره درگیری‌های اخیر در ورزشگاه آزادی گفت: همه تماشاگران که به ورزشگاه می‌روند، برای لذت بردن از یک مسابقه فوتبال خوب در آنجا حضور می‌یابند.متاسفانه اخیرا عده‌ای تماشاگرنما به ورزشگاه آزادی نفوذ کرده‌اند و به دنبال این هستند که آرامش و امنیت ورزشگاه‌ها و مردم و ورزشکاران را برهم بزنند. تقریبا همه این افراد را شناسایی کرده‌ایم. آن فردی که چاقوکشی هم کرده بود، در بازی اخیر نیز شناسایی شده و دستگیر می‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افراد متخلف و کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم در ورزشگاه‌ها را دارند، شناسایی شدند و با آنها برخورد می‌شود. البته ممکن است با هماهنگی‌های و اقدامات دستگاه قضا با این افراد با رافت و رحمت برخورد شود، اما مطمئن باشید در ادامه برخورد جدی و قاطع هم از نظر انتظامی و هم از نظر قضایی با این افراد خواهد شد.

 سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درخصوص کشف انبار کالاهای احتکار شده گفت: پلیس پس از بررسی انبارها در صورتی که خوداظهاری داشته باشند، مشکلی نخواهد داشت، اما در صورتی که خوداظهاری نداشته باشند و مدرکی در این زمینه موجود نباشد، این انبارها توقیف و اموال و کالاهای کشف شده تحویل دستگاه تعزیرات و وزارت صمت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز