خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

وزیر علوم عملیات تروریستی در اهواز را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۱۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

اقدام کور تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان غیور و دلاور کشور عزیزمان از جمله تعدادی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع شد، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد.

این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت و وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این اقدام کور تروریستی، هم‌رزمان آنان در نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز