خبرگزاری کار ایران

حسینی میلانی تاکید کرد:

لزوم نظافت خیابان‌ها براساس استانداردها/شهرداری در روز جهانی بدون خودرو برای گسترش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۹۳

رییس کمیته محیط زیست شورای تهران به شهرداران مناطق ۲ و ۶ درخصوص وضعیت نظافت پیاده‌روهای خیابان ستارخان و بلوار کشاورز تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدآرش حسینی میلانی صبح امروز در هشتاد و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران گفت: فاجعه تروریستی روز گذشته در اهواز را تسلیت می‌گویم و امیدوارم مسئولان امنیتی با پیگیری‌های خود از زمینه بروز مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

وی به روز جهانی بدون خودرو طی روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سه تن از کارکنان شورای شهر برای رفت و آمد خود از دوچرخه استفاده می‌کنند لذا از این افراد برای استفاده از دوچرخه تشکر می‌کنم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از معاونت حمل و نقل می‌خواهم برای سال‌های آتی از فرصت مناسبت این روز (روز جهانی بدون خودرو) برای فرهنگ‌سازی و گسترش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری استفاده کند و در این باره شهرداری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

حسینی میلانی در تذکری به شهرداران مناطق ۲ و ۶ تصریح کرد: به شهرداران مناطق ۲ و ۶ درخصوص وضعیت پیاده‌روهای خیابان ستارخان و بلوار کشاورز تذکر می‌دهم زیرا این پیاده‌روها از نظافت مناسبی برخودار نیستند. خیابان‌های مذکور مورد استفاده گسترده عابران قرار می‌گیرند و لازم است براساس استانداردهای رفت و روب و بهداشت محیط، نظافت لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز