خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار خبر داد:

ممنوعیت حفاری‌ها در معابر شمال شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۳۰

شهردار منطقه چهار تهران از توقف عملیات حفاری از پانزدهم شهریور ماه تا پانزدهم مهر ماه با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدعلیرضا حسینی با اشاره به پیش‌‌‌‌رو بودن ماه مهر و طرح استقبال از مدارس گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید عملیات حفاری از پانزدهم شهریور ماه تا پانزدهم مهر ماه در مسیرهای منتهی به مدارس متوقف می‌‌شود.

وی پاکسازی مسیر دانش‌‌آموزان همزمان با فرارسیدن ماه مهر را امری ضروری دانست و اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد و حفظ ایمنی دانش‌‌‌آموزان در سال تحصیلی جدید و تغییر رفتار ترافیکی معابر به شرکت‌های خدماتی اعلام و ابلاغ شد تا کلیه عملیات حفاری در محدوده معابر متوقف و نسبت به پاکسازی مسیر حفاری اقدام شود.

شهردار منطقه چهار از تعمیر و تجهیز مدارس سطح این منطقه با هدف حمایت از مدارس و بهبود وضعیت عمرانی در مدارس خبر داد و تصریح کرد: حمایت از مدارس با هدف تعامل و هم‌‌‌افزایی چندجانبه بیشتر در زمینه رسیدگی به امور مدارس منطقه، عملیات ترمیم و مرمت آسفالت معابر در قالب عملیات روکش آسفالت در مدارس منطقه اجرایی شد.

حسینی از زمانبندی اجرای عملیات عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر برداشت حجم عملیات مورد نیاز در محدوده مدارس به پایان رسیده و تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی اضافه کرد: با اجرای عملیات عمرانی مستمر قبل از سال تحصیلی جدید، زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس، تسهیل عبور و مرور دانش‌‌آموزان، والدین، کارکنان مدارس و دانشگاه‌‌ها را فراهم می‌‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز