خبرگزاری کار ایران

افتتاح مسکن 400 واحدی کارکنان سازمان ورزش شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۶۵

مسکن 400 واحدی کاکنان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور مسئولین و مدیریت شهری و اعضای تعاونی مسکن سازمان ورزش شهرداری تهران افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن شرکت فرهنگی ورزشی شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تعاونی مسکن شرکت فرهنگی ورزشی شهر سالم که بعدها نام خود را به شرکت تعاونی مسکن سازمان ورزش شهرداری تهران تغییر داد، در ابتدای تأسیس یعنی سال 87 اقدام به عضو گیری کرد، پس از آن توانست در سال 91، زمینی به مساحت 8 هزار 885 مترمربع در منطقه 5 خریداری کند. در همان سال پس از عقد مبایعه نامه با سازمان املاک شهرداری تهران و دریافت جواز، بلافاصله کلنگ احداث آن  به زمین زده شد. اما در تیر ماه سال 94 این پروژه متوقف و هیئت مدیره وقت، ساخت آن را در فاز خاک برداری به هئیت مدیره فعلی تحویل داد.

همایون خادمی افزود: پس از برگزاریی جلسات مختلف و بررسی شرایط اقتصادی، اهداف راهبردی تعاونی با نظرسنجی از اعضاء مشخص شد که حاصل آن، ادامه همکاری در قالب مشارکت بود. بنابراین با برگزاری مناقصه با فردی به نام رحیم قربانی قرارداد منعقد و از آبان ماه سال 95 احداث پروژه آغاز و ظرف 18 ماه مسکن 400 واحدی تحت عنوان برج های مجلل یاس تکمیل شد.

وی این پروژه را یکی از پروژه هایی بی نظیر در سطح تعاونی های مسکن برشمرد و اظهار کرد: ساختمان های مجلل یاس در 14 طبقه شامل 3 طبقه زیر همکف جهت پارکینگ، طبقه همکف و 10 طبقه مسکونی که هر طبقه شامل 10 واحد با متراژهای متغیر 86، 90 ، 94، 100و 112 متری است. تمامی واحد ها با امکانات کامل شامل: اسپیلت، پکیج، کابینت، تلفن، و اشتراک آب و برق ... ساخته شده اند و مسائل ایمنی پروژه از قبیل دوربین های مداربسته، شیرهای اطفا حریق در نظر گرفته شده است و سند های ثبتی کلیه واحدها باتوجه به دریافت پایان کار تا 3 ماه آینده تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه از زمان شروع فعالیت، اعضا تاکنون مبلغ 46 میلیون تومان پرداخت کرده اند، افزود: بخشی از این مبلغ صرف هزینه های جاری و دریافت جواز شده که با توجه به ادامه پروژه در قالب مشارکت بخشی اعظمی از آن به اعضاء عودت خواهد شد.

وی مسائلی همچون اختلاف نظر در نحوه پیشبرد اهداف پروژه، فرایند اخذ مجوزهای لازم ساخت و شرایط اقتصادی را جزء مشکلات اجرای این پروژه برشمرد و گفت: قطعاً اجرای طرح با دشواری های بسیاری همراه بود، اما خوشبختانه با توجه به انتخاب پیمانکار مناسب این پروژه طی کمتر از 18 ماه به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز