خبرگزاری کار ایران

تهدیدم کردند؛

گفت‌وگو با کودک گوش‌بریده‌ی افغان+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۰۰

عصر امروز فیلم تازه‌ای از کودک گوش بریده منتشر شد. او در این فیلم صریح می‌گوید:«دو نفر به من گفتند بگو ماموران شهرداری گوشم را تیغ زده‌اند وگرنه کتکت می‌زنیم.»

به گزارش ایلنا، فاروق پسر بچه ۱۳ ساله اهل افغانستان که دو ماه است وارد ایران شده و همراه عمویش مقابل دوربین ظاهر شده درباره زخم روی گوشش می‌گوید:  ماشین ترمز کشید و گوش من خورد به باربند و خونی شد.

عموی فاروق هم اضافه می‌کند: گوشش را بخیه نکرده یک پماد دادند که چرب کند.

 فاروق به فیلمبردار می‌گوید: از من فیلم گرفتند و رفتند. همین جا ایستاده بودم دو تایی آمدند یکی این طرف ایستاد یکی این طرف. گفت بگو ماموران شهرداری کرده اند. از این دوتا ترسیدم. گفتن کتکت می‌زنیم.

عموی او با اشاره به اینکه آن دو نفر یک سمند سفید داشته اند تاکید می‌کند: فاروق گفته گوشم به باربند ماشین خورده اما آنها گفته اند نه اسم باربند ماشین را نیاور. اسم کارگران شهرداری را بیاور. بگو شهرداری گوشم را بریده.

فاروق در این فیلم می گوید که پس از جراحتی که برای گوشش پیش آمده خانمی حوالی پارک وی او را به یک درمانگاه برده و گوشش را پانسمان کرده است. دو مردی که او را مجبور کرده‌اند بگوید گوشش را ماموران شهرداری بریده‌اند یک روز پس از پانسمان گوشش فاروق را دیده و از با زور از او فیلم گرفته‌اند. این دو نفر امروز بازداشت شدند. هنوز از انگیزه آنها برای انتشار چنین فیلم خلاف واقعی خبری در دست نیست.

 فاروق پنج خواهر و برادر دارد. چهار خواهرش همراه پدر و مادرش در افغانستان زندگی می کنند و فاروق و برادرش در ایران تکدی گری و زباله گردی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز