خبرگزاری کار ایران

اعتراض الهام فخاری به گزارش عملکرد یکساله شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۹۹

میرلوحی در گزارشی تعداد بازدیدها، تذکرات، طرح‌های پیشنهادی، جلسات و... اعضای شورای شهر را در قالب پاورپوینت در صحن ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمود میرلوحی (معاون اجرایی شورای شهر تهران ) در جریان هشتاد و سومین جلسه شورای شهر گزارشی از عملکرد یکساله شورا ارائه داد.

میرلوحی در این گزارش تعداد بازدیدها، تذکرات، طرح‌های پیشنهادی، جلسات و... اعضای شورای شهر را در قالب پاورپوینت در صحن ارائه داد.

میرلوحی با بیان اینکه تعامل با قوای مختلف و همه بخش‌ها همواره مدنظر شورای پنجم بوده است، گفت: حق‌الجلسه اعضای شورا نسبت به دوره چهارم حدود 30 درصد کاهش یافته. این در حالی است که حجم کار زیاد و تعداد اعضا هم نسبت به دوره چهارم کاهش یافته است.

میرلوحی افزود: در این دوره سعی شد فعالیت‌های غیرمرتبط در راستای صرفه‌جویی حذف شود و هزینه‌ها با استفاده از کارشناسان قوی کاهش یافته است. اعضای شورا حدود 198 تذکر به شهردار دادند که ماهیت آنها عمدتا به موضوعات مالی و شهر هوشمند اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز شورای پنجم مطالبات مردم است، افزود: اعلام آمار شفاف از میزان بدهی‌های شهرداری تهران و شرایط نشان‌دهنده رویکرد شورای پنجم است. این در حالی است که در سه ماهه اول پس از انتخابات شورای پنجم شهرداری اطلاعات را در اختیار ما قرار نمی‌داد اما یکی از بزرگترین موفقیت‌های شورا این است که توانستیم فضا را آرام و تلطیف کنیم.

در ادامه الهام فخاری نسبت به گزارش ارائه شده انتقاد کرده و گفت: اولا گزارشات باید فرم و چهارچوب مشخصی داشته باشد. در برخی جاها آمار کاری من صفر رد شده است درحالیکه من حداقل طرح تحقیق و تفحص از همشهری را کلید زدم. البته بخشی‌ از فعالیت‌های آقای مسجدجامعی و خانم صدراعظم نوری هم در گزارش نیامده است. من به نحوه عملکردی که از من در این گزارش آمده است اعتراض دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز