خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در بلوار ارتش مهار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۰۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک محتمع تجاری در نیمه شب گذشته خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 1:28 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در بلوار ارتش مقابل خیابان مینی سیتی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود، تصریح کرد: محل حادثه یک مجتمع تجاری شش طبقه بود که به گفته مالکان 60 الی 70 باب مغازه با کاربری متفاوت در آنجا وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: یکی از مغازه‌ها به وسعت 200 متر با کاربری فروش و نگهداری عطر و ادکلن دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شلعه‌ور بود.

ملکی با بیان اینکه شدت حرارت به حدی بود که حرارت از بخش‌های بالایی در حال گسنرش بود و مغازه‌هایی که در بالای این محل قرار داشتند در معرض آتش سوزی بودند همچنین دود غلیظی تمام 6 طبقه را فراگرفته بود. آنقدر حبس دود و حرارت بیش از اندازه بود که در لحظات اولیه آتش نشان نمی‌توانستند وارد شوند.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و موفق شدند آتش را مهار کنند خوشخبتانه آتش خاموش شد اما به مغازه‌های اطراف سرایت تکرد خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز