خبرگزاری کار ایران

تمام مدارس سطح منطقه۲۲ ایمن می‌شوند/ منطقه۲۲ پناهگاهی ایمن برای شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۲۴

شهردار منطقه ۲۲ گفت: مهمترین موضوع در مدیریت بحران، آموزش است. با ایجاد اولین پارک ایمنی شهر تهران در این منطقه، کمک شایانی به آموزش شهروندان برای مقابله با حوادث می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی نوذرپور (شهردار منطقه۲۲) با حضور در کارگاه آموزشی"طرح مدرسه آماده" که ویژه مدیران مدارس محلات منطقه۲۲ است، گفت: تهران شهری ناایمن در برابر حوادث طبیعی است بنابراین آمادگی برای مقابله با زلزله از موضوعات جدی مدیریت شهری تهران است.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه مدیریت شهری با اراده جدی در پی حل مشکلات مدیریت بحران شهر تهران است، گفت: در منطقه با افزاش ده برابری بودجه ستاد بحران تمامی مدارس سطح منطقه ایمن می‌شوند.

وی ادامه داد تا کنون این بودجه هزینه زیباسازی مدارس می‌شد که در حال حاضر در صدد هستیم برای ایمن سازی مدارس در سطح منطقه هزینه کنیم.

نوذرپور بیان اینکه در حال بررسی و شناسایی فضاهای نا‌ایمن در سطح منطقه هستیم و این فضاها ایمن خواهند شد ادامه داد: تا آخر امسال در ۱۲ محله این منطقه، سندهای مدیریت کاهش خطرپذیری بلایا تهیه می‌شود. با تهیه شدن این اسناد، هر محله وظایف و تکالیف خود را در زمان وقوع حادثه می‌داند و باعث تسریع در انجام وظایفشان می‌شود.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه این منطقه پناهگاهی امن برای شهر تهران در زمان وقوع حوادث است، گفت: منطقه ما با دارا بودن استانداردهای زیست محیطی و فضای سبز گسترده، پناهگاه فرامنطقه‌ای برای شهر تهران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع در مدیریت بحران، آموزش است، اظهار کرد: با ایجاد اولین پارک ایمنی شهر تهران در منطقه۲۲ ،کمک شایانی به آموزش شهروندان در شهر تهران برای مقابله با حوادث می‌شود.

نوذرپور شناسایی خطرات و ریسک‌ها را در مقابله با حوادث از اولویت‌ها دانست و افزود: با تهیه نقشه خطر پذیری می‌توانیم محدوده توان عملیاتی خود را در زمان وقوع حوادث بشناسیم و بعد از آن به برنامه‌ریری برای مقابله با بحران بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز