خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

نگاه به مسائل و معضلات جامعه باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۰۱

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نگاه ما به مسائل اجتماعی باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد، تاکید کرد: با اقدامات اجتماعی می توان در تغییر رفتارهای نادرست و غلط و همچنین در کاهش پدیده های ناهنجار اجتماعی موثرتر ظاهر شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع کارکنان این معاونت گفت: باید با برنامه ریزی، هدف گذاری دقیق و متناسب با نیاز های جامعه در راستای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش مراکز مشاوره و مددکاری، خطاب به کارکنان معاونت اجتماعی فاتب اظهار داشت: به هر میزان که در مراکز مشاوره فعالتر و پویاتر عمل شود، میزان ارجاع پرونده ها به مراکز قضائی کاهش یافته و با روش های غیر کیفری از طریق صلح و سازش، پرونده های انتظامی و قضائی را حل و فصل کنیم بطور حتم در کاهش اطاله دادرسی و کاستن از حجم کارهای پلیس دراین حوزه نقش قابل ملاحظه ای را ایفا می کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نگاه ما به مسائل اجتماعی باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد، تصریح کرد: با اقدامات اجتماعی می توان در تغییر رفتارهای نادرست و غلط و همچنین در کاهش پدیده های ناهنجار اجتماعی موثرتر  ظاهر شد.

رحیمی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی و لزوم تربیت اساتید مجرب در این زمینه، خاطرنشان کرد: لازم است نیازسنجی های دقیقی در مناطق مختلف تهران صورت بگیرد و متناسب با جرایم و آسیب های هر منطقه برنامه ریزی مناسب در حوزه آموزش همگانی انجام شود. 

وی با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره و مددکاری از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار هستند، ابراز داشت: هر چه کارآمدی مراکز مشاوره و مددکاری افزایش یابد به همان میزان جرایم و آسیب های اجتماعی سیر کاهشی پیدا خواهد کرد. 

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از جمله بخش های راهبردی هر سازمانی محسوب می شود، بیان کرد: لازم است در حوزه اطلاع رسانی با تعامل خوب و مناسب با خبرنگاران به گونه ای عمل شود که تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی به خوبی منعکس شود. 

رحیمی با تاکید بر اهمیت مرکز مطالعات و برآوردهای اجتماعی یادآور شد: با مطالعه و بررسی میزان دقیق و علمی جرایم، آسیب ها، معضلات و ناهنجاری های اجتماعی بهتر می توان به حل و فصل این گونه مسائل و موضوعات پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز